توزیع پک های بهداشتی در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی 

توزیع پک های بهداشتی در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی طرح توزیع پک های بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم رودبار جنوب اجرا می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برنامه های تدارک دیده شده برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی طرح توزیع پک های بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم رودبار جنوب اجرا می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این پک های بهداشتی شامل ماسک یکبار مصرف و ژل ضدعفونی کننده دست است و در همین راستا ۲۰۰ عدد ماسک و ۱۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده توزیع می شود.



وی بیان کرد: از آنجایی که در شرایط فعلی کرونایی یکی از ملزومات پیشگیری از ابتلا به کرونا شست و شوی مداوم دست ها و استفاده از ماسک است و متاسفانه خانواده های نیازمند برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری توان خریداری محصولات بهداشتی را ندارند بنابراین تصمیم گرفتیم پک های بهداشتی تهیه کرده و توزیع کنیم.




حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز ایستگاه صلواتی برپا می شود و در این ایستگاه قرار است بسته های فرهنگی همچون عکس هایی از سردار دلها و وصیت نامه این شهید گرانقدر توزیع شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: همچنین در ایستگاه صلواتی، بچه های گروه جهادی شهید باکری اقدام به پشت نویسی ماشین های دوستداران حاج قاسم با جملاتی همچون ما ملت امام حسینیم و یا حاج قاسم سلیمانی می کنند.



وی اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج مکتب این سردار شهید است.



حجت الاسلام جمشید خاوری در خاتمه عنوان کرد: البته در شب شهادت این شهید بزرگوار مراسم سوگواری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و یکی از برنامه های این مراسم بازخوانی وصیت نامه حاج قاسم است.

پایان پیام/ 586